Chcesz, aby o Twojej firmie zrobiło się głośno, oczywiście w pozytywnym słowa tego znaczeniu? Wyjście do ludzi wcale nie musi zawsze oznaczać ogromnych nakładów finansowych. Wiadomo, że reklama na przykład w telewizji czy radiu kosztuje spore pieniądze, ale są też o wiele tańsze formy promowania. Małe firmy nie zawsze mogą sobie pozwolić na drogą promocję, ale nie oznacza to, że muszą pozostawać w tyle. Wystarczy rozdawać ludziom drobne gadżety reklamowe, ale dobrze jeśli zrobimy pewne warunki otrzymania takiego gadżetu, aby po prostu nakręcić nam większą sprzedaż i oprócz rozgłosu szybko zarobić też trochę więcej pieniędzy.Dla prawie każdego człowieka nawet drobny upominek, który jednak jest zupełnie za darmo, stanowi mocny impuls do polubienia firmy. W związku z tym rozdawanie naszych kubków reklamowych może wygenerować nam całkiem spore zyski plus wielu nowych klientów. Kubki reklamowe winny być jednak odpowiednio przygotowane. Chodzi o to, aby wyróżniały się z tłumu, gdyż to jedyna sposobność na uczynienie swojej oferty bardzo atrakcyjną. Nikt nie będzie do nas przychodził po kubek, który bez problemy można za kilka złotych kupić w markecie, a jedyna różnica polega na logo firmy znajdującym się na takim produkcie.
Jeśli już mamy przygotowane nasze kubki reklamowe to teraz czas pomyśleć komu i jak je rozdawać. Oczywistym jest tutaj wręczanie takich gadżetów stałym klientom. Co jakiś czas, gdy dany klient odwiedza nas kolejny raz z rzędu, warto dodać mu do zakupów taki drobny upominek, oczywiście zupełnie za darmo. Dla innych klientów można z kolei ustalić progi minimalnych zakupów. Jeśli dana osoba zrobi u nas zakupy na określoną kwotę to gratis dostanie taki drobny gadżet.
Do tego zatrudniając u siebie dużo ludzi warto także tym osobom dać Kubki Reklamowe. Uwierzcie, że wręczając swoim pracownikom nawet takie drobne prezenty zupełnie za darmo zyskuje się ich zaufanie. Do tego dochodzi większe zadowolenie z pracodawcy, który dba o swojego pracownika, a więc w efekcie mamy też dużo wydajniejszą pracę.
Najnowsze komentarze