Na pewno okres poprzedzający święta Bożego Narodzenia jest wyjątkowym okresem, którego nie można porównać z żadnym innym czasem z pozostałej części roku. To właśnie przed tymi budzącymi silne emocje świętami, większość z nas zachowuje się zupełnie inaczej, łagodnieją konflikty, umniejsza się ważkość niektórych problemów, a nade wszystko zwiększa się zapotrzebowanie na sprawianie innym osobom przyjemności. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, na uwagę powinno zasługiwać szczególnie to ostatnie, czyli sprawianie przyjemności. Efekt ten powinno się wyjątkowo silnie wykorzystać w prowadzonych kampaniach reklamowych.
Skuteczność działania każdego przedsiębiorcy jest uzależniona od bardzo wielu aspektów, w tym nie tylko od możliwości pozyskania jak największej liczby klientów, ale również od zbudowania pozytywnego wizerunku firmy.
Im firma cieszy się lepszą opinią, tym może liczyć na większą sympatię i zaufanie nie tylko konsumentów, ale również wszystkich partnerów biznesowych, kontrahentów i innych firm współpracujących z nią. Owy wizerunek budowany jest przez wiele bardzo zróżnicowanych czynników. Zapewne na pierwszym miejscu stoi oczywiście wysokiej jakości jej oferta (produkty, usługi), co jednak nie oznacza, że przedsiębiorca powinien skupić się wyłącznie na tym aspekcie. Ważne jest również dbanie o to, by dobry wizerunek firmy kreowali zatrudnieni w niej pracownicy. Ich opinia jest w wielu przypadkach na tyle ważna, że może decydować o osiąganiu przez firmę sukcesu bądź poniesieniu porażki.
Aby zadbać o kreowanie pozytywnej opinii o firmie przez zatrudniony przez nią kapitał ludzki, warto wykorzystać okres przedświąteczny do zbudowania pozytywnych relacji. W tym zadaniu mogą pomóc specjalne Gadżety świąteczne, które w formie upominku bożonarodzeniowego pracodawca przekaże swoim pracownikom. Taki miły gest na pewno zwiększy lojalność pracowników, a dzięki temu wpłynie na większą efektywność ich pracy i kreowanie dobrej opinii o firmie na zewnątrz.
Osobnym działem marketingu jest na pewno oddziaływanie na świadomość klientów i przekonanie ich do wyboru produktów (towarów i usług) konkretnej firmy. Tu również na uwagę zasługują specjalne upominki, których celem jest zwiększenie zaufania do marki, pobudzenie sympatii klientów a także wzbudzenie pozytywnych emocji kojarzących się z określonymi produktami. Takie pozytywne elementy kampanii reklamowej mogą zostać wywołane przez gadżety świąteczne, występujące w roli upominków dla specjalnych klientów. W przypadku, gdy konsumenci będą staną się posiadaczami takich okolicznościowych upominków od firmy, a dodatkowo okoliczności wręczenia podarunku będą nawiązywały do Świąt Bożego Narodzenia, zwiększy się ich lojalność względem firmy, a dzięki temu zwiększy się również prawdopodobieństwo, że częściej będą korzystali z jej oferty stawiając ją ponad ofertę firm konkurencyjnych.
Najnowsze komentarze