Krówki reklamowe powrót do tradycji

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Każdy z nas doskonale wie jak smakują Krówki reklamowe. Te cukierki wywodzące się z naszego kraju od wielu lat cieszą nas swoim oryginalnym smakiem, aromatem i idealną konsystencją. Każdy z pewnością pamięta smak tych pyszności charakteryzujących się z zewnątrz kruchą, a w środku rozpływającą się w ustach masą. Ich produkcja jest bardzo prosta bowiem powstają przy użyciu trzech składników jakimi są: mleko, cukier i masło. Cała filozofia stworzenia idealnej krówki polega na odpowiednim zastosowaniu proporcji składników oraz sposobie pakowania. Te pakowane ręcznie są bardziej miękkie i ciągnące, a pakowane przy użyciu maszyn charakteryzują się większą twardością i są bardziej suche.

Ostatnimi czasy ten prosty, ale jakże smaczny słodycz przechodzi jakby drugie życie. Wszystko za sprawą reklamy i pomysłu, jak w banalnie prosty sposób tradycyjne, polskie słodycze można połączyć z promowaniem marki. Krówki reklamowe, bo taką nazwę im nadano stały się wręcz idealnym narzędziem reklamowym.

Coraz większa liczba znanych firm decyduje się na wykorzystanie ich w czasie prowadzenia swoich akcji promocyjnych lub też po prostu umieszcza te słodycze w poszczególnych oddziałach firmy jako przekąskę dla osób oczekujących w kolejce. Jest to bardzo sprytny i skuteczny zabieg, bowiem większości z nas krówki kojarzą się ze smakiem dzieciństwa, a tym samych beztroską i dziecięcą ufnością. Krówki reklamowe odbierane zostają przez prostych ludzi jako niejakie zapewnienie, że firma, której logo widnieje na papierku sięga do tradycji i chce wzbudzać w nas wyłącznie pozytywne skojarzenia.

Po słodycze, zwłaszcza te bezpłatne sięgamy bardzo chętnie, a by je spożyć musimy pozbawić je opakowania i w ten sposób zwykła krówka staje się wręcz idealnym narzędziem reklamowym. Krówki reklamowe zyskują z czasem coraz większą popularność, a wszystko dzięki niezliczonej liczbie fanów, których zdobyły przez lata oraz stosunkowo małym nakładom finansowym jakie musi ponieść firma by zaopatrzyć się w takie narzędzie reklamowe.

Tagi: , , ,